Loempia's en kleding in Vietnam - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Koen & Menno Schouten & de Kok - WaarBenJij.nu Loempia's en kleding in Vietnam - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Koen & Menno Schouten & de Kok - WaarBenJij.nu

Loempia's en kleding in Vietnam

Door: Koen Schouten & Menno de Kok

Blijf op de hoogte en volg Koen & Menno

28 Oktober 2009 | Vietnam, Hanoi

Daar voeren we Dalat binnen met de schommelende schokkend bus. Na een lange klim de bergen in waren we eindelijk in het hooggelegen bergstadje Dalat waar we Rolf de oude basketbalcoach van Koen uit Holland zouden ontmoeten. Een kamer delen met hem was ongeloflijk lache en liep uit op mooie trips met motoren de bergen in en avonturen op markten en vele andere wonderen van de stad. Rolf's levenswijsleid leidde ook tot een paar mooie wijsheden en raadgevingen waar de nog onbezonnen Menno en Koen een hoop van konden leren:D
Na een afscheid met Rolf leidde de weg ons verder naar Hoi Ann wat ook wel de kledingfabriek van Azie wordt genoemd en waar je werkelijk alle kleding die je maar kunt indenken op maat kunt laten maken, alleen al bij de gedachte hieraan raakte Menno in vervoering en ging dan ook goed los in de kledingzaken. Er werd een volledige kledingkast ingslagen, dat alles in een doos gepropt en met de post naar huis gestuurd. Zo ging dat daar:D Nu was het de wekker zetten en op tijd op staan voor de bus naar... Laos!